Kundehistorier

En digital port til et enklere liv

Sak publisert av BODØNU 19.12.2022

De lever av å skape trygg og effektiv adkomst for kundene. Nå har Jøran Nohr og Enter Service funnet sin egen digitale inngang til et sømløst regnskap.

– Vi hadde ikke klart å håndtere den veksten vi har vært gjennom uten et skybasert regnskapsprogram som til en hver tid gir oss tilgang til tall og rapporter – døgnet rundt, sier Nohr.For når svarene på spørsmålene bare er et tastetrykk unna på smarttelefonen via appen til PowerOffice Go, kan han og resten av gjengen konsentrere seg om det de er gode på: Levere gode produkter, høy kvalitet og topp service til kundene.

En god støtte

Som en hurtigvoksende gründerbedrift har det vært helt avgjørende for Enter Service å sikre seg en solid ryggdekning når det gjelder regnskap og økonomi- støtte. Det har de funnet hos EVER:

– Fra dag én har vi følt oss særdeles godt ivaretatt. Vi blir sett og fulgt tett opp. Vi har rett og slett hatt en god dialog hele veien.

Nohr har ingen problemer med å beskrive seg selv som en noe utålmodig og lett distre person som ikke alltid har følt at regnskap var det mest spennende å holde på med. Dette har EVER vist forståelse for:

– De har alltid tid og de forklarer hvordan ting fungerer – gang på gang. Selv om jeg har en lei tendens til å operer med korte frister, spørsmål som haster og oppdrag med stram deadline – så leverer EVER hver gang, sier Nohr.

Alltid tilgjengelig

Hos EVER har regnskapsfører Benthe Rasmussen lært å bli glad i den kreative gjengen hos Enter Service:

– Det er vår jobb å stå til rådighet når de trenger oss og når vi i tillegg har et så fleksibelt verktøy som PowerOffice Go, så har vi alltid gode løsninger for hånden.

I tillegg til det regnskapstekniske, så har Enter Service dratt stor nytte av å bruke EVER som sparringspartner.

– Her har vi hatt veldig mange og nyttige samtaler med daglig leder Lars Moe hos EVER. Det dukker stadig opp problemstillinger hvor det er gull verdt å få et nytt og faglig forankret blikk på situasjonen, sier Nohr.

En revolusjon

Tilbake i hverdagen har Nohr og medarbeiderne hans for lengst innsett hvordan livet har blitt for- vandlet. Bare en oppgave som kjøring av lønn har blitt revolusjonert og det samme er registreringen av utlegg og administrasjon av reiseregninger.

– Vi har hele tiden folk på reise rundt om i området vårt, og da er det veldig tidsbesparende at de selv kan registrere og håndtere disse utgiftene, sier Nohr. 

Hos EVER, via PowerOffice, har Enter Service fått regnskapet sitt inn på en smarttelefon. Så viser det seg at det samme har skjedd motsatt vei. Enter Service har montert 37 dørlåser som kan åpnes via en app på telefonen på det nye kontoret til EVER.

– Dette har fungert helt topp og vi kan nå håndtere adgangskontrollen og sikkerheten på en smidig og effektiv måte, sier rådgiver og regnskapsfører Håkon Engelund hos EVER.

Flere kundehistorier

Rask mat trenger et raskt regnskap

Når du steker rundt 2.000 hamburgere i uka, trenger du et regnskapsprogram som kan holde det samme tempoet.
Les historien

– Nå har regnskap blitt gøy

Han ble stresset og fortvilte over at regnskap og budsjett bare ble en bunke forvirrende tall.
Les historien

Personvern

Vi måler kun trafikk på denne nettsiden.
Ved å bruke denne nettsiden aksepterer du dette.

Hopp rett ned til innholdet